Sales en Marketing Workflows

Automatiseer je meest voorkomende Sales en Marketing processen:


  • Levering van sales accounts    
  • Verwerking van sales orders      
  • Beheer van salesmogelijkheden      
  • Beheer van marketingcampagnes    
  • Productmanagement 

Terug naar oplossingen

Levering van sales accounts

Wanneer het salesteam een nieuwe klant of prospect werft, is het voor alle teams die met de klant werken, belangrijk om een consistente en positieve ervaring te bieden. Automatisering van het leveringsproces betekent dat deze teams, zoals factuurverwerking, sales en contractverlenging, automatisch bericht krijgen welke stappen ze moeten nemen met betrekking tot de klant.


 

Behaalde voordelen    

  • Snellere verwerking van klantensales
  • Consistente klantervaring
  • Automatische berichten voor afdelingen met aftersales activiteiten
  • Verbeterde klanttevredenheid

Terug naar oplossingen

Beheer van marketingcampagnes

Het beheer van marketingcampagnes eist coördinatie van meerdere toestemmingslagen en betrokkenen, zoals merkbeheer, marktonderzoek, sales, ketenbeheer, magazijnen, reclame, PR en mediabureaus. Door automatisering van meerdere aspecten van marketingcampagneontwikkeling, zoals persberichten, digital marketing activa en verpakkingsontwerp en copy voor consumenten, kunnen marketing managers versieproblematiek voorkomen en met behulp van automatische verzoeken aan betrokkenen, de benodigde goedkeuring krijgen.


 

Behaalde voordelen     

  • Snellere lancering van marketingcampagnes    
  • Inzicht in het goedkeuringsproces    
  • Mogelijkheid voor reacties op proef-marketing activa door goedkeurders, via mobiele apparaten    
  • Toegang tot activa via documentendatabases van derden, zoals Dropbox 

Terug naar oplossingen