BLOG PAGE

STAY UP TO DATE

 

De klant op weg helpen met documentbeheer begint met de bereidheid om je een beetje in document processen te verdiepen. Als je begrijpt welke documenten er op de verschillende afdelingen, zoals Verkoop, Administratie en HR, gebruikt worden ontstaan heel veel nieuwe kansen om klanten te helpen. De manier waarop er bij bedrijven met documenten gewerkt wordt is namelijk in heel veel gevallen vergelijkbaar.

 

 

Er is een nieuw soort analfabetisme aan het ontstaan waardoor de Nederlandse koppositie op het gebied van kennis en innovatie in gevaar wordt gebracht. Het gaat hierbij niet om het traditionele niet kunnen lezen en schrijven, maar om het feit dat de huidige vakken binnen het onderwijs niet goed aansluiten op datgene wat tegenwoordig in een informatiemaatschappij thuishoort.

Wat is er aan de hand?

Het is niet iets wat binnen organisaties eenvoudig meetbaar is, ‘de toegankelijkheid van informatie’, maar het is wel iets dat een enorme aanslag doet op het bedrijfsresultaat. Er worden jaarlijks vele miljoenen euro’s over de balk gegooid zonder dat bedrijven het door hebben.

Waar heb ik het over?

Page 3 of 24

volg ons

en mis nooit de laatste updates