BLOG PAGE

STAY UP TO DATE


Sociale software van Microsoft. Wat adviseer ik mijn klant?

Menig Microsoft partner kreeg de laatste jaren pijn in z’n buik van de verwarrende communicatie rondom sociale software van Microsoft. Had je net een nieuwe technologie geïntroduceerd bij een klant, waait er een jaar later weer een andere wind! Met welk advies kun je je klanten het beste van dienst zijn?


Complexe ICT-vraagstukken vragen om een specialist

ICT-vraagstukken zijn vaak complex. Regelmatig horen wij van onze partners dat het hun aan kennis over SharePoint ontbreekt om tot een juiste oplossing te komen voor hun klant. Als specialist in SharePoint Online is het dan onze taak met standaardproducten samen tot een oplossing te komen die aansluit bij de behoefte van de klant.

 


Documenten synchroniseren met OneDrive? Lastig!

Vraag Microsoft partners naar hun ervaring met het product OneDrive en ze fronsen massaal hun wenkbrauwen. Natuurlijk, met OneDrive zet je bestanden in de cloud die vervolgens automatisch synchroniseren met je computer. Maar helaas verliep dit proces de afgelopen jaren verre van probleemloos. Veel Microsoft partners krijgen regelmatig verontruste telefoontjes van klanten met de mededeling dat de synchronisatie niet heeft gewerkt. Verre van ideaal, zo’n product dat niet doet wat hij belooft.

Page 8 of 16

volg ons

en mis nooit de laatste updates